Chestionar

Pentru o buna evaluare a institutiei noastre cu privire la calitatea serviciilor pe care le prestam pentru ca pe viitor sa raspundem cat mai bine cererilor sau nevoilor dvs., va rugam sa raspundeti la urmatorul chestionar. Chestionarul este anonim.


Varsta dumneavoastra :  18 -35 ani 36 - 55 ani 56 - 65 ani peste 65 ani

Sex:  feminin masculin

Studii:  fara studii primare medii superioare

Va rugam sa bifati raspunsurile cu care sunteti de acord sau sa completati spatiile libere acolo unde este cazul

1. CÂT DE MULTUMIT(A) SUNTETI DE ACTIVITATEA PRESTATA DE ORGANIZATIA NOASTRA?

a. Intervalul de timp în care a fost solutionata problema d-voastra

 "foarte multumit(a) " "destul de multumit (a)" "nu prea multumit (a)" "deloc multumit (a)"

b. Prestatia profesionala a personalului/persoanei responsabila cu solutionarea problemei

 "foarte multumit (a)" "destul de multumit (a)" "nu prea multumit (a)" "deloc multumit (a)"

c. Spatiul destinat asteptarii/informarii

 "foarte multumit (a)" "destul de multumit (a)" "nu prea multumit (a)" "deloc multumit (a)"

d. Calitatea serviciilor oferite de compartimentul cu care ati venit în contact

 "foarte multumit (a)" "destul de multumit (a)" "nu prea multumit (a)" "deloc multumit (a)"

e. Disponibilitatea personalului de a va ajuta (ex. cu informatii, diverse)

 "foarte multumit (a)" "destul de multumit (a)" "nu prea multumit (a)" "deloc multumit (a)"

f. Programul / orarul compartimentului cu care ati venit în contact

 "foarte multumit (a)" "destul de multumit (a)" "nu prea multumit (a)" "deloc multumit (a)"

2. VĂ RUGĂM SĂ NE SPUNEŢI CUM APRECIAŢI, LA MODUL GENERAL, ABORDAREA DUMNEAVOASTRĂ DE CĂTRE PERSONALUL ORGANIZAŢIEI NOASTRE:

 1. foarte buna 2. buna 3. nici buna, nici proasta 4. proasta 5. foarte proasta 6. nu raspund 7. nu stiu/nu pot aprecia

3. ÎN CAZUL ÎN CARE SUNT UNELE SITUATII CARE V-AU NEMULTUMIT, VA RUGAM SA DESCRIETI PE SCURT CE ANUME V-A NEMULTUMIT:

4. VA ROG SA FORMULATI PROPUNERI DE ÎMBUNATATIRE A COMUNICARII DINTRE DUMNEAVOASTRA SI ANGAJATII CU CARE ATI VENIT ÎN CONTACT:

5. PENTRU SOLUTIONAREA PROBLEMEI DUMNEAVOASTRA ATI FOST VREODATA NEVOIT SA OFERITI MICI ATENTII?

 da nu nu raspund

6. CUM APRECIATI EFICIENTA PROCESELOR INSTITUTIEI ÎN COMPARATIE CU ALTE ORGANIZATII DIN SECTORUL PUBLIC?

 a. situaţia este mai bună b. situaţia este la fel c. situatia este mai proasta d. nu stiu / nu pot aprecia

7. VA RUGAM SA NE SPUNETI CUM PERCEPETI IMAGINEA SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR JUDETEAN DE EVIDENTA A PERSOANELOR VRANCEA CA INSTITUTIE DE INTERES PUBLIC?

 a. o institutie orientata catre cetatean b. o institutie birocratica, ce nu se intereseaza de problemele cetateanului c. nu stiu / nu pot aprecia

8. ÎN MASURA ÎN CARE CUNOASTETI ACTIVITATEA SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR JUDETEAN DE EVIDENTA A PERSOANELOR VRANCEA, VA RUGAM SA DATI O NOTA DE LA 1 LA 10 PENTRU PERFORMANTA ACESTEI INSTITUTII:

(nota 1 este nota cea mai mica; nota 10 este nota cea mai mare)
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nu stiu/nu pot aprecia

email:
data :

Va multumim pentru amabilitatea dumneavoastra!