În vederea prevenirii infectării cu coronavirusul COVID-19 și în contextul instituirii stării de alertă pe teritoriul țării,  SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR JUDEŢEAN DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR VRANCEA a dispus următoarele măsuri:

– Persoanele fizice care doresc să obțină informații se port adresa exclusiv telefonic sau prin mijloace electronice, utilizând numerele de telefon și fax, respectiv adresa de e-mail disponibile în secțiunea Contact;
– În incinta instituției este permis doar accesul delegaților primăriilor și serviciilor locale de evidență a persoanelor din județ pentru ridicarea certificatelor de stare civilă, după ce în prealabil au solicitat telefonic și au obținut o programare la secretariatul instituției.

 

Activitățile sprecifice preyentatre mai jos se desfășoară doar în baza unei programări telefonice la numărul de telefon 0237 230 041.

Transmiterea dosarelor de transcrire a certificatelor de stare civilă eliberate de autorități străine (în regim de urgență) se va face de luni până joi, în intervalul orar 08.00 – 14.00, vineri 08.00-12.00. De asemenea, menționăm că taxa de urgență se poate achita la casieria unității noastre, în intervalele orare menționate anterior.

Cererile de furnizare de date cu caracter personal din Registrul național de evidență a persoanelor pot fi transmise și prin poștă/servicii de curierat.

Pentru cazuri deosebite ce nu pot fi soluționate la nivelul unuia dintre cele 7 servicii publice comunitare locale de evidență a persoanelor operaționale în prezent în județul nostru cererea pentru eliberarea actului de identitate/înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței va fi aprobată cu condiția prezentării unui act justificativ.